Tabiki bir sıfır yenik başlamak.
Siz görüşmeye gitmeden önce firma sizin profilinizi ilk önce web sitenize bakarak belirler.
Mat Siyah, kırmızı ve mavi renklerle bezeli bir şirket web siteniz varsa, tüm içerik "düzenlenecektir" ibareleriyle doluysa,
referanslarınız belirtilmemişse işiniz zor demektir.
Çünkü siz daha oraya varmadan müşterinin kafası gereksiz bir sürü ayrıntı ve soru işaretleriyle boğuşmaya başlamıştır bile,
bu durumda güvene dayalı bir konuşma ortamı hazırlamak oldukça zordur.
Sizi kendisini kandırmaya gelecek ve kendini sadece ayaklı bir "prim" olarak gören bir satış elçisi olduğunuzu
düşünen müşteriyle 1 saat bile sürebilecek bir görüşme rekor sayılabilir.
Genellikle ürün ve firmayla ilgili bilgilerin elinde olduğu, gerekirse sizi arayacağını bildiren kibar ve kesin bir dille sizi yolcu edecektir.
Stratejik olarak planlanmış bir internet sitesi, siz daha ağzınızı açmadan, karşı tarafa sizinle ilgili olumlu sinyaller gönderir.
Şirket profiline uygun seçilmiş renk ve dizaynlar, dinamik bir plan ve tüm açıklamalara kısa ve kolay erişim imkanı,
yalın fakat nitelikli bir Türkçe ile ziyaretçiyi sıkmadan sizin vizyon ve misyonunuzu özetleyen bir açıklama
size tahmin edemeyeceğiniz kadar avantajlı bir konum sağlar.
işte sitenizi burada yaparsaniz her hansi bir kullanlclnlz sizin kaydınızı twitterda paylasa bilir ve ya twitterde grupunuzu aca bilirsiniz.Ürünü almak ve ya daha detaylı incelem için buraya tıklayın
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder